לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק התעסוקה בישראל הוא מגוון ומורכב, והוא מושפע גם מטרנדים שונים. למשל, ידוע כי בשוק המשפטים יש אינפלציה גדולה שנובעת מכך שהתואר הוא ככל הנראה קל מדי ומבוקש מדי. לאור זאת, הקשו בשנתיים האחרונות את מבחני המעבר, מה שגרם לסערה ציבורית. עם זאת, יש מקצועות בהם תמיד יש דרישה והצורך תמיד קיים. תחום הביטוח למשל, הוא תחום בו יש דרישה לעובדים מסוגים שונים, הן בחברות הביטוח והן בעידוד של משרד האוצר. לעבודה בביטוח יש הרבה מאוד יתרונות וכדאי לחקור את הנושא כאשר רוצים לבחור קריירה. ישנן כל מיני חברות השמה בביטוח, במכללת אורין יש מחלקת השמה שלמה שעוזרת לסטודנטים למצוא מקום עבודה.

קורסים בביטוח

חברות ביטוח מחפשות אנשים כל הזמן, הן לתפקידים זוטרים והן לתפקידים מנהליים. הצורך בביטוח אף פעם אינו נעלם, אנשים רבים עוסקים בביטוח בצורה כזו או אחרת, והתחום הוא מאוד דינמי, שכן אנשים רבים בוחרים גם להפעיל חברות עצמאיות לבד או עם קולגות. לכן, תמיד יש דרושים בחברת ביטוח אשר יכולים להשתלב במהרה בחברה ולהפוך לחלק משמעותי ממנה. העובדים נכנסים למערכת מסקרנת מאוד, ויכולים כבר בשלב מוקדם לשמש כרפרנטים או כמנהלי תיקים וללמוד את העסק לעומק. כמובן שכדי להיכנס לתחום הביטוח צריך ללמוד לתואר מקצועי ולא לתואר אקדמי, מה שמקצר את התהליך ועוזר להרבה אנשים לשמור על אורח חייהם מבחינה מקצועית ופרטית.

פן חשוב

הפן של רכישת ההשכלה הוא חשוב מאוד בתחום הביטוח, ולכן כדאי לבחור במכללה מקצועית מובילה דוגמת אורין שפלטר. באורין שפלטר מציעים מסלול של שנתיים, בשעות הערב ובימי שישי ובנוסף, מצלמים את כל השיעורים ומעלים אותם לאתר המכללה, כדי שהסטודנטים יוכלו ללמוד מהבית. באופן מסורתי, באורין שפלטר שולחים את מירב הנבחנים למבחני הלשכה השנתיים של משרד האוצר, ומציגים את אחוז העוברים הגבוה ביותר למרות קושי הבחינה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.