לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שיווק פנסיוני שכר
משווקים פנסיוניים הם אנשי מקצוע שתפקידם הוא לשווק את המוצרים הפיננסיים הרלוונטיים לגיל הפרישה – קופות גמל, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים – של בית ההשקעות בו הם עובדים. זהו עיסוק מתגמל עד מאוד, ובפרט מבחינת רמת השכר: שכר הבסיס של משווק פנסיוני חסר ניסיון הוא כ-8,000 ש"ח לחודש, ועל כך מתווספות עוד עמלות שעשויות להיות משמעותיות, ואילו משווקים פנסיוניים מנוסים יכולים להגיע גם לשכר בסיס של 18,000 ש"ח, לפני בונוסים ועמלות. עוד כדאי לציין כי בתחום של שיווק פנסיוני שכר גבוה הוא רק יתרון משמעותי אחד, ובנוסף נהנים העובדים בתחום זה מסביבת עבודה מושקעת ומטפחת, מאתגר מקצועי משמעותי ובעיקר מיציבות תעסוקתית גם לטווח הארוך, לנוכח מספרם ההולך וגדל של בני ובנות גיל הזהב והמודעות ההולכת וגדלה לחשיבות ההיערכות לגיל זה.

מכללת אורין שפלטר היא המקום הטוב ביותר להתחיל בו את המסע אל העיסוק המתגמל – מסע שניתן להשלימו תוך 18-24 חודשים, ולמי שיכול להקדיש את כל זמנו ומרצו ללימודים, גם בפרק זמן קצר יותר. סיבה אחת לכדאיות הבחירה באורין שפלטר היא אחוזי המעבר הגבוהים של תלמידי המכללה בבחינות שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך בדרך למתן הרישיון לעסוק בשיווק פנסיוני. סיבה שנייה היא הליווי הצמוד לו זוכים התלמידים בקורסים השונים והעזרה הפרטנית בכל נושא שהם מתקשים בו. מרכיב נוסף ברמה המרשימה של המכללה הוא חברת ההשמה שהיא מפעילה – חברה שמתמחה בהשמה בתחום הפיננסי ובפרט משדכת בין בוגרי אורין שפלטר לבין בתי ההשקעות הגדולים והמובילים בארץ.

הקורסים אותם יש ללמוד על-מנת לעסוק בשיווק פנסיוני הם כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וקורס גמר פנסיוני. מסלול זה מתאים לכל מי שרוצה משרה מתגמלת ויציבה, וגם ללא כל ידע מוקדם בתחום ניתן להתחיל ליהנות משכר נאה ותנאים מעולים כבר תוך שנה וחצי עד שנתיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.