לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תיווך נדל"ן עוזר ללקוחות למצוא את הדירה ההולמת ביותר עבור הצרכים שלהם. כיום, כל זוג צעיר שעומד לפני קבלת החלטה כל כך חשובה בנוגע להמשך החיים, לא יכול לקבל את ההחלטה ללא עזרה מקצועית מתאימה. המתווכחים בודקים את היכולות הפיננסיות של בני הזוג, ומבצעים בדיקה מקיפה של כל הנכסים באזורים המבוקשים.

קורס מתווכי נדל


תיווך נדל"ן הוא מקצוע פורמלי שדורש הסמכה רשמית על ידי המדינה. ההסמכה כוללת מבחנים והתמחות. אנשים שפונים לתחום צריכים להיות בעלי חוש עסקי מפותח. אבל בסופו של דבר כל מי שמעוניין ללמוד את המקצוע יכול לעשות זאת בהינתן ההכשרה המתאימה. קורס מתווכי נדל"ן מכין אתכם למקצוע ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבור את המבחנים בהצלחה.


תיווך נדל"ן במכללת אורין שפלטר

במסגרת הקורס תיווך נדל״ן שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם בהצלחה לבחינה של רשם המתווכים. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם להתמקצע בתחום ולרכוש פרקטיקה מתאימה לעבודה, תוך כדי הלימודים.


אנחנו עובדים עם מרצים מענף הנדל"ן שמקנים לכם ידע מקצועי מקיף ברמה הכי גבוהה שניתן. המטרה שלנו במכללה בכל קורס השקעות נדל״ן מקצועי שאנחנו מעבירים, היא להקנות לכם ידע מעשי שישרת אתכם לכל אורך העבודה עם לקוחות. לכן, אנחנו שמים דגש מיוחד על עבודה אינטראקטיבית בכיתה ועל ניתוח של סוגיות שעלו מן השטח. הידע העצום והניסיון המקצועי שיש למרצים שלנו, הוא הנכס הגדול ביותר שלנו כמכללה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימוד שלנו במכללה? רוצים להירשם לקורס תיווך נדל"ן כבר עבור הסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. שירותי הייעוץ שלנו עומדים עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.