לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר
משך המסלול
לימודי ייעוץ השקעות נמשכים כשנה וחצי - שנתיים (תלוי בקצב הלימוד שנבחר ע"י התלמיד) 490 שעות לימוד אקדמיות
אפשרויות תעסוקה
יועץ השקעות בבנק, משווק השקעות בבית השקעות ומנהל תיקים בבית השקעות או עצמאי
קהל היעד
עובדי בנקים או בתי השקעות וכמובן הקהל הרחב שמעוניין ברכישת מקצוע או בהסבה מקצועית
הרחבה
הגדרה:

יועץ השקעות עובד בבנק ותפקידו לייעץ ללקוחותיו על מבנה תיק ההשקעות.
על היועץ להיות אוביקטיבי ולהמליץ על פי טובת הלקוח.
משווק השקעות עובד בבית השקעות ומשווק את מוצריו ליועצים בבנקים וללקוחות ישירים.
למשווק יש זיקה למוצרים אותם הוא מוכר.
מנהל תיקים רשאי לנהל את השקעותיהם של לקוחותיו, כלומר לבצע פעולות קניה ומכירה של ניירות ערך בהתאם לשיקול דעתו ולאור רצונם של לקוחותיו.

מרצה לביטוח


שכר:

יועץ השקעות יכול להשתכר בין 8,000 ש"ח ליועץ מתחיל ועד 16,000 ש"ח לחודש ליועץ השקעות בכיר.
משווק השקעות יכול להשתכר בין 8,000 ש"ח למשווק מתחיל ועד 20,000 ש"ח לחודש למשווק מנוסה, וזאת לא כולל בונוסים ועמלות.
מנהל השקעות יכול להשתכר בין 10,000 ש"ח למתחיל ועד 24,000 ש"ח לחודש למנהל השקעות בכיר ו- 35,000 למנהל מחלקת השקעות.


תנאי קבלה:

אין תנאי קבלה למסלולים.
כל החומר הנדרש למעבר הבחינות מועבר במסגרת הקורס.

מרצה לביטוח
התמחות:

לאחר מעבר ארבע מקצועות היסוד (אתיקה, כלכלה, חשבונאות ומימון) ניתן להתחיל תקופת התמחות.
לצורך קבלת רישיון יועץ השקעות או משווק השקעות יש לעבור התמחות בת שישה חודשים.
לצורך קבלת רישיון מנהל תיקים יש לעבור התמחות בת תשעה חודשים.

סילבוס:

את הנושאים הספציפיים הנלמדים בכל מקצוע ניתן למצוא בעמוד הקורס. הסילבוס מפורסם על ידי הרשות לניירות ערך תחת התוספת הראשונה לתקנות הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות (בקשה לרשיון, בחינות, התמחות ואגרות) התשנ"ז -1997.

מרצה לביטוח

אנשים רבים בישראל מבינים כי השכר שלהם פשוט לא מספיק כדי לנהל אורח חיים נוח, ולכן, פונים לאפיקים שונים על מנת לבצע השקעות שיניבו הכנסות נוספות. עם זאת, מעטים הם האנשים שמכירים את השוק, ויודעים כיצד להשקיע בצורה נכונה תוך כדי הגדלת הרווחים והורדת הסיכונים. יועצי השקעות יכולים לעשות הבדל משמעותי בחיים של אנשים, כאשר הם מתאימים לאנשים את ההשקעה הנכונה עבורם, בהתאם לרצונות שלהם, לרמת הסיכון שהם מוכנים לקחת ולסכומים שהם מוכנים להשקיע. מדובר בעבודה לא פשוטה, שמגיעה עם סיכון, אך לרוב, היא משתלמת בצורה כזו או אחרת. למשווק השקעות שכר מתגמל במיוחד כבר מהשלב ההתחלתי של העבודה. 

מסלול השקעות במכללת אורין שפלטר למעשה מעניק לאנשים את היכולת לקרוא את השוק, ולכוון אנשים לכיוון ההשקעות הנכונות בהתאם לטרנדים החמים. יש אנשים שהשקעות בשוק ההון נכונות להם, ואחרים שעדיף להם להשקיע בנדל"ן או בקופות גמל. יש הרבה אפיקים בהם אפשר להשקיע, כולל חברת הייטק חדשה או פיתוח מעניין בתחום התחבורה, לצורך הדוגמה, אך חשוב מאוד להתייעץ עם יועץ השקעות טוב, שיידע לתת לכם את כל המידע הרלוונטי לפני שאתם משקיעים מכספכם.

התנהלות מול משקיעים

אנשים הם שונים מטבעם, ולכן העבודה עם יועץ השקעות היא מורכבת. צריך לקבוע מראש את רמת ההתערבות של הלקוח, ואת רמת הסיכון שרוצים לקחת, כדי לא לגרום לנזקים ארוכי טווח. בלימודי מסלול השקעות במכללת אורין שפלטר לומדים כיצד להתנהל מול משקיעים, כיצד לקרוא את השוק ואיך להביא את הלקוחות למצב בו הם מקבלים הכנסות קבועות בצורה שהיא כמעט פאסיבית. שוק ההון הוא משתנה ובנוי על טרנדים שונים, וגם אותם צריך לדעת לזהות, ללמוד, להכיר ובעיקר לפעול מראש כדי להיות צעד אחד לפני. רק כך אפשר להגיע לתוצאות אידיאליות של רווחים. עלות קורס השקעות בשוק ההון מתשנה בהתאם למסלול הרשיון שאותו תרצו להוציא. 

ייעוץ השקעות לימודים בישראלייעוץ השקעות לימודים בישראל 

השקעות בשוק ההון דורשות מומחיות וידע רב. בשביל להשקיע בצורה חכמה על המשקיעים ללמוד לעומק את המאפיינים של שוק ההון, ואת דרגת הסיכון והרווח של כל השקעה. הבורסה היא אפיק השקעות מאוד תנודתי. לפעמים כשיש ירידות חדות בבורסה, אנשים נוטים לצאת במהירות ולמכור את המניות. במבט מפוקח יותר, מדובר בצעד שיכול לעלות לאנשים בהפסדים ניכרים. לפעמים לאחר ירידה חדה מתבצעת עלייה משמעותית, ובסוף השנה הגיע הזמן לקצור את הפירות. יועצי השקעות מנוסים, יודעים איך לשמור על קור רוח ועל מקצועיות בכל סיטואציה נתונה. אחד הדברים הכי משמעותיים, אצלנו במכללת אורין שפלטר, הוא הדגש המעשי. באמצעות ניתוח מעמיק של שוק ההון, ושל עסקאות שהתרחשו בשנים האחרונות, אתם מקבלים כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. בצורה הזאת תוכלו לקחת אוויר לנשימה, גם ברגעים קשים, ולהתמודד עם כל סיטואציה בעתיד. אם אתם מחפשים קורס ייעוץ השקעות הגעתם אל המקום הנכון.

השקעות בשוק ההון וייעוץ השקעות הדרך הבטוחה להצלחה

מניות הן אבני הבניין של שוק ההשקעות. ברגע שתדעו איך לנהל את המניות של הלקוחות בצורה משתלמת ויעילה, עשיתם את כל העבודה. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון, הוא כמובן איזון מתאים בין סיכון לפוטנציאל תשואה. יועצי השקעות מובילים, יודעים איך לחשב את הסיכון ולצפות את התשואה על ההשקעה. כמובן שככל שתצברו יותר ניסיון, תוכלו לעשות זאת בצורה יעילה יותר ומדויקת. את הניסיון המעשי אתם רוכשים כבר במהלך הקורס. רמת הסיכון קובעת את סוג המניות והסקטור המתאימים להשקעה. זהו השלב הראשוני בכל תהליך של עבודה עם לקוחות. ברגע שתתמקצעו בתחום, תוכלו לעזור באופן אישי לכל לקוח להגדיר את רמת הסיכון המתאימה לצרכים שלו במדויק.

 

מכללת אורין שפלטר מציעה את ההכנה המושלמת למבחני הרשות לניירות ערך עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר וליווי אישי עד לרישיון.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים בנושאים:
מועדי פתיחת קורסים.
עלות קורס או מסלול מלא.
דרכי הלימוד הייחודיות למכללת אורין שפלטר.
אפשרויות השמה.
ועוד...

המקצועות הנלמדים במסלול

מקצועות יסוד - תואר בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות מקנה פטור מהבחינות בכלכלה, חשבונאות ומימון

מעבר בהצלחה של מבחני היסוד מהווה תנאי הכרחי לרישום למבחני הגמר. הבחינה במקצועית ב' רלוונטית רק למסלול ניהול תיקים

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.