לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יזמות והשקעות נדל"ן, מומלץ במיוחד עבור אנשים המעוניינים להיכנס לעולם ההשקעות. קודם כל, יזמות דורשת יצירתיות ויכולת להגיב במהירות לשינויים בשוק הנדל"ן. בקורס יזמות והשקעות נדל"ן, תלמדו איך לנצל הזדמנויות ולקרוא במהירות את המפה. בנוסף לכך, בשביל להצליח לבצע עסקאות מניבות, יש להבין לעומק את כל התחום המשפטי ואת ענייני המיסוי. כמו כן מומחים אמיתיים, יודעים איך לנתח כל עסקה ביעילות, ולחשב את התשואה ואת רמת הסיכון. אנשים לא נולדים עם היכולת להיות יזמי נדל"ן מובילים. בסופו של דבר זהו עניין נרכש ואתם יכולים בוודאות ללמוד את התחום. כל מה שאתם צריכים זאת מוטיבציה והמון רצון טוב.

הקורסים שלנו מנוהלים על ידי מיטב המומחים בתחום. אנחנו משלבים בין אנשי מקצוע ותיאורטיקנים, בשביל להקנות לסטודנטים שלנו את הטוב ביותר. הלימוד כמובן מכוון לעולם המעשה. במכללה שלנו לומדים סטודנטים רבים, המעוניינים להתחיל מיידית בעבודה עם סיום הלימודים בהתאם לכך, אנחנו מציעים שירות מקצועי ואישי לאחר סיום הקורס. בתחום הנדל"ן העבודה מתחילה עם העסקה הראשונה. אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך עד לחתימה.

 

יזמות נדל"ן תחומים עיקריים

יזמות נדל"ן בנויה ממספר תחומים עיקריים של השקעה. סחר בקרקעות, בנייה ומכירה, קנייה והשכרה, השבחת נכסים ונדל"ן מניב. כל תחום דורש התמחות מיוחדת, וכל יזם בוחר בסופו של יום את התחום המתאים ביותר עבורו. הבחירה באפיק ההשקעה, תלוי באופי שלכם כמשקיעים, ביכולת הכלכלית שלכם, במקצועיות ובקשרים והשותפויות שבהם אתם מעורבים.
הלימוד הטוב ביותר הוא כמובן התנסות מעשית, באמצעות הדרכה של מומחים בתחום. בהתאם לכך הלימודים שלנו מנוהלים על ידי אנשי מעשה, המדריכים אתכם בביצוע עסקאות בפועל. תוך כדי הקורס נתנסה בעבודה מעשית ובניתוח של עסקאות נדל"ן ריאליות.
אתם מוזמנים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא. אנחנו שומרים לכם מקום אצלנו בקורס.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.